2008-09-11, 02:30

Nu när den sjätte säsongen av One Tree Hill börjat rulla i den amerikanska etern så kan jag inte låta bli att ha lite pirr i magen. Det är ändå en serie som verkligen tilltalar mig och det står jag mer än gärna för.
Den femte säsongen var enligt mig ett stort kliv nedåt med felprioriteringar och diverse skeva events. Men Mark Schwan styrde upp det mot slutet av femman och nu i sexan (där två avsnitt gått) verkar han ha återtagit kontrollen över serien (säsong tre av OC..,anyone?).
Nu är det dramatik på hög (serie)nivå och det gillar jag.
Veckans fråga är, som alltid: Vilken ögonfärg har Chad Michael? Jag har aldrig sett någon som kisar så mycket som han gör. Jämför gärna honom med Benjamin McKenzie så är de som natt och dag. Lite kul med tanke på att rollerna från början var menat vara ombytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback